Tuesday, June 25, 2013

Varför Har jag Inte DET....


Detta är rakt från hjärtat och ärligt, inget fiskande.

Vad är det för fel på mig när jag alltid är trevlig med framkallar inte DEN känslan. Nu har jag fått så många sådana kommentarer och jag blir så ledsen. Jätte ledsen, är jag för tjock? Luktar jag illa? Är jag dum i huvudet? Är jag super äcklig? Varför blir jag aldrig vald?

Vet inte om jag orkar, jag vet inte hur mycket mer jag kan ta.

Kommer det att bli så att jag kommer att få gå ensam resten av livet - det gör mig så ont, jag blir så ledsen.

Vad gör jag?

Jag är så ledsen.

Även denna man var av intresse, jag tyckte att han var trevlig och rar, jag kände inte DET heller, men att träffas en gång till känsla fick jag allt. Men jag saknade DET, han kände inte DET - det gjorde mig ledsen, gör mig ledsen.

”Tappa inte glimten i ögat” sa han, men ärligt vill jag veta, vad är det som jag saknar, var är det som gör att jag inte blir den, är jag ful, äcklig och oattraktiv? Att jag inte har en fotomodell kropp? Vad är DET`?

Jag är så ledsen att ingen vill se mig igen!

Jag är så ledsen, för jag vill faktiskt inte vara ensam resten av livet, jag är så ledsen att jag har slösat bort 12 år, jag var inte redo då, det skall jag erkänna, men jag ligger så långt efter, jag är rädd att ingen skall finna mig attraktiv - att vara av intresse, att se igen.

Nej, inte kände jag DET heller, men jag kände ett - vill träffas igen - men det är bara att släppa taget, men jag är så oerhört trött och ledsen, jätteledsen och jag vet inte om jag klarar detta mycket mer, att bli ”jag hade trevligt med dig men....”

Vad är det jag saknar?!

Jag är så ledsen och jag vet inte om jag orkar mer.

Ingen att prata med, bolla med, analysera med, ingen att ringa för ett pepp samtal, hjälp att komma vidare.

Jag är så ledsen, varför blir det tack men nej tack?!

No comments:

Post a Comment