Tuesday, June 11, 2013

En Ideé Delad vid Fikasoffan...


Jag gör sökningar på google innan jag skall på en träff, bara för att se vad som kommer upp, då slog det mig, efter träffen i fredags, att de kan göra lika med mig, och det finns bloggar jag börjat men slutat med, och den senaste där jag berättat om träffarna med initialer, jag vill inte göra så jag är allt för lätthittad för dem där ute, jag kör en fuling.

Jag hoppas min lilla syster i himlen inte har allt för mycket mot att jag använder mig av hennes namn, det var det första namn som kom upp i mitt huvud.

Skall försöka hitta ett sätt där man kan ta bort de andra blogg adresserna, nu vet jag att jag får stå för det jag skrivit och det gör jag, och att vara öppen har jag absolut inget mot, för det är en del av den jag är. Finns det en möjlighet att avsluta de andra så är det en bonus.

Men, på detta sätt kan jag fortsätta berätta om de framtida träffar som jag faktiskt skall utsätta mig för.

Som en man som är en helt vanlig kille, vi har inte kommit till stadiet där vi föreslagit en träff, eller jag håller faktiskt tillbaka och väntar på att han skall föreslå en träff. Så har jag en annan, han tycks väldigt speciell måste jag säga och ja, jag känner ett litet obehag, men som brevvän är det inga problem och jag vette skjutton om han skulle föreslå en träff, så jag kan fortsätta skriva ett tag till.

Skickade ut ett ”Hej” till en annan man, och det som jag på stunden tyckte var lite ”glimten i ögat” var, när jag nu läst det igen ganska bedrövligt, men tror inte vi skulle ha mycket att dela med oss av varandra. Men det är bara att fortsätta och inte ge upp, säger jag i dag, det kändes inte lika positivt på lördagen, kände mig allt bedrövlig på lördagen.

Vid eftermiddagsfkan satt jag med två härliga kollegor och pratade om detta med blogg+dating, och solrosen föreslog en anonym blogg, trodde inte att det skulle vara möjligt men så kom jag på att jag kan starta ett helt nytt gmail konto och bygga från det. Nu är det fritt fram hoaa, hoahha!!!

Vilken frihet, jag hoppas dela äventyr, och det tackvare lillasyster!


No comments:

Post a Comment