Monday, June 24, 2013

Hjärnsemester...


När jag tänker efter, så finns inte mycket under skallbenet, inga tankar som cirkulerar, inga om-men-kanske, jag tackar förkylningen för det! Har inte orken att tänka för det är så jobbigt. För tillfället, så jag tar tillvara denna hjärnsemestern.

Måste också säga att jag är stolt över mig själv då jag gått till jobbet och klarat mig bra, jag är trött, det har varit host, snörlv och plocka upp ögonlocken från golvet och en aning virrig på telefon i bland. Men så hände det...

Jag plockade bort onödiga papper från min anslagstavla, och där hittade jag en notis om min sommararbetstid, vi arbetar någon timme kortare under sommarperioden. Där stod det att jag slutar vid 14.00, gissa om det var en glädjande överraskning, och jag har jobbat längre så jag fick helt plötsligt tid tillgodo - tusan gudar vad glad jag blev! Alltid skönt att ha tid tillgodo.

Är nu färdig med min tavla, alla paljetter sitter på, nu skall det torka så får jag se hur det ser ut om jag kanske behöver göra något mer.

På Match.com är det tyst :  ) Vilket är OK just nu, nya tag senare!

En bra dag i förkylnings töcknet!



No comments:

Post a Comment