Monday, October 28, 2013

Min Färg


Innan....


Efter...


Försök att ge en ordentlig färg bild, men det var svårt...

I dag började jag dagen på det bästa sätt som man kan. Med ett besök hos älskade Camilla, hon fixade i ordning mitt hår som bara hon kan. Jag säger alltid att hon ger mig MIN färg, vissa har rättat mig med att säga att det inte är min naturliga färg, men jag fnyser genom näsan och säger - jag säger att Camilla ger mig min färg inte att det är min naturliga färg. Fast det är klart, det är kanske bara Camilla och jag som förstår vad vi menar med MIN färg och det är helt okej, för det andra är ju rätt det också!!!

Olikt mina medmänniskor så har det här med stormen gått mig helt förbi, igår kväll blåste det en hel del och idag, men inte så att jag skulle bli orolig eller rädd av blåsten. Just nu hörs inget utanför mitt fönster, i går däremot stod det och slog och lät som bara den.

Det finns säkerligen ställen som har fått den största delen av stormen och att jag inte känner av den är också för att mitt hus säkerligen inte är lika utsatt som andras.

Så skall snart lägga mig och sova, hoppas det regnar för att somna till regn tycker jag om.




No comments:

Post a Comment