Tuesday, July 30, 2013

Tanke Semester.....



Vad gör man? Man fortsätter vidare, tar sig fram var dag för sig och om jag inte oroar mig för ett par dagar framför mig eller rättare sagt ett år framöver, så har jag lyckats bra, en riktig bedrift. Och till min förvåning har jag inte tänkt alls, japp, inte på något annat än just nu och det känns underbart - min hjärna har semester - den också.

Jag skall inte ljuga och säga att jag inte varit inne på Match.com och dansat runt för det har jag och nu, nu har jag inga gränser alls, jag skickar meddelanden till vem som (nästan), och lyckades chatta med en och skriva meddelanden till en annan på samma gång. Men, ja, inte riktigt, ja.....

Jag har en som jag brevväxlar med, som jag gillar, kroppskonst och långt hår - det du solrosen, det i kontrast till de utan hår och ingen kroppskonst!!! Vem vet, får hålla lite i mig men jag är så trött på att ”spela spel” för jag är kass på det, urusel!!

Har dock ett par planer för min semester som handlar mycket om vård av mig själv och mina saker och mitt hem. För mina saker och det jag äger och mitt hem som jag hyr betyder oerhört mycket för mig. Tror att jag förbrukat ett antal ”klädrullar” för alla dessa katthår.

Tänkte att det arbetet kunde hjälpa mig med att inte bli allt för besviken och upptagen av att se allt negativt, för möjligheter finns - alltid!

Jag fortsätter fram en fot fram för den andra!



No comments:

Post a Comment