Tuesday, September 3, 2013

Saker Jag....



Jag säger stolt, ”jag blir inte äcklad av mycket” och i dag blev ”mycket” alla saker på en gång. ”Du vet vad harklingar” jag vill inte gå in närmre på detta. Snyta sig på andra sätt än att använda en näsduk och sedan kliva på spårvagnen tagandes i stången med den ”näsduk” som användes i stället för papper!

Någon som brukat mycket alkohol genom livet, så pass att det kommer ur deras porer, så det luktar surt och allmänt snuskigt. Jag brukar sluta andas genom näsan, fast jag tycker det är lika äckligt att ta in luften genom munnen.

Henna doft, det får mig att må illa, undrar om jag är allergisk mot doften. För jag har inget i mot henna i sig. Men lukten får mig som sagt att må illa och oftast slutar det i huvudvärk och tappad aptit för ett par timmar fram.

Tyg, material, som inte andas. Som gör att det känns som jag går runt i en grillpåse!

I dag tog jag mig igenom allt detta så när jag kom hem, tvättade jag händerna tills de var röda, tog en Alvedon och gick och la mig två timmar.

Nu har jag duschat och stekpåskänslan är borta!!!

Snart skall jag krypa ner i min underbara säng med mina underbara mjuka bomulls lakan som andas!!


No comments:

Post a Comment